Być księżniczką…

Myślę, że mimo mogących się źle kojarzyć słów „musi” i „robić” przesłanie zdania zamieszczonego na kartce zaliczyć można do tych pozytywnych i motywujących. Ja je przynajmniej tak odebrałam, kiedy kilka lat temu zobaczyłam ten napis na ścianie w kuchni studenckiego mieszkania, przyklejony tam specjalnie z okazji moich urodzin przez Przyjaciółki. Odkąd zaś trafiłam na tekturowe korony u Manuny, nie mogłam się oprzeć chęci wykorzystania go w jakiejś pracy:) zkoronami zkoronami1

3 thoughts on “Być księżniczką…

Skomentuj

